Sunday, March 2, 2014

ΠΩΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΖΩΔΙΑ?


 

 

ΚΡΙΟΣ=  ‘’ Το ξέρω, θα σου είναι δύσκολο. Ναι θα κλάψεις. Ναι θα κοπανιέσαι! Θα σου λείπω. Θα υποφέρεις. Άντε γεια! Φεύγω. Τώρα μπορείς να αυτοκτονήσεις.’’

 

 
ΤΑΥΡΟΣ=  ‘’ Μήπως να το ξανασκεφτούμε?  Πάμε να φάμε έξω και να το ξανασυζητήσουμε?

 

ΔΙΔΥΜΟΙ= ‘’ Έχω σπάσει το κεφάλι μου να θυμηθώ τι είχα ξεχάσει!’’  ‘’Αχ …ναι τώρα θυμήθηκα!  Ναι χωρίζουμε! Φεύγω, πάω γυμναστήριο! ‘’

 


 
 
ΚΑΡΚΙΝΟΣ=  ‘’Θέλω να σου πω κάτι. Το σκέφτομαι εδώ και καιρό, αλλά δεν είμαι ακόμα σίγουρος. Νομίζω ότι θέλω να χωρίσουμε. Εσύ τι λες?’’

 

ΛΕΩΝ=  ‘’ Ακόμη εδώ είσαι? Δεν σε χώρισα πριν μια βδομάδα? Αχ δεν είσαι η Μαντώ?  Sorry man, αλλά χωρίζουμε.’’

 

ΠΑΡΘΕΝΟΣ=  ‘’ Χωρίζουμε. Πλύνε τα πιάτα πριν φύγεις και καθώς φεύγεις πάρε και τα σκουπίδια''

 


ΖΥΓΟΣ= ‘’ Βασικά, έχω παράλληλο δεσμό εδώ και 1,5 χρόνο. Δεν θέλω όμως να σε πιέσω. Take your time!’’

 

ΣΚΟΡΠΙΟΣ=  ‘’ Άκου, μπορεί να χωρίσαμε, μπορεί να πηγαίνω με άλλες, εσύ όμως δεν έχεις να πας πουθενά!’’

 

ΤΟΞΟΤΗΣ=  ‘’Έλα τώρα, που να χωρίζουμε! Άστο! Αν ξαναβρεθούμε κάποτε, το συζητάμε τότε.’’

 
 
 
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ=  ‘’Έχω ήδη επικοινωνήσει με το δικηγόρο μου και η αίτηση διαζυγίου είναι έτοιμη πάνω στο τραπέζι  για να την υπογράψεις. Τι? Δεν είμαστε παντρεμένοι?’’

 

ΥΔΡΟΧΟΟΣ=  Μήνυμα στο τηλεφωνητή. '' Μωρό μου, πάω στο Μιλάνο. Θα γυρίσω σε κανένα 6άμηνο! Ciao!’’

 


 
 
 
ΙΧΘΕΙΣ=   ‘’ Αντίο απόλυτη αγάπη. Αντίο μεγάλε έρωτα. Δεν έχω δάκρυα να κλάψω, δεν έχω λόγια να πω. Πάω να τα πιω!’

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment

Numerology