Tuesday, March 4, 2014

ΤΑ 12 ΖΩΔΙΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ


 

Τι έπαθες και βρίσκεσαι στο νοσοκομείο?  Δείτε τις κωμικές ατάκες του κάθε ζωδίου!

 


ΚΡΙΟΣ=  Τράκαρα τη μηχανή μου!

 
 
 
ΤΑΥΡΟΣ=  Ένας ηλίθιος ξέχασε να σταματήσει καθώς διέσχιζα το κεντρικό δρόμο.

 
 
ΔΙΔΥΜΟΙ=  Είμαι εδώ με ένα φιλαράκι μου!

 
 
 
ΚΑΡΚΙΝΟΣ=  Μαγείρευα μια  σούπα για τον καλό μου, και μου χύθηκε πάνω μου. Έπαθα έγκαυμα 3ου βαθμού.

 
 
 
 
ΛΕΩΝ=  Κάποιος βλάκας με είπε άσχημη, και προσπάθησα να του ρίξω μπουνιά, αλλά αστόχησα και βάρεσα τη γροθιά στο τοίχο.

 
ΠΑΡΘΕΝΟΣ=  Ε ! Να δουλεύω στο νοσοκομείο!

                                                                                                         ΖΥΓΟΣ=  Έπαθα κρίση πανικού!

 
 
 
 
ΣΚΟΡΠΙΟΣ=  Με έσπρωξαν από τις σκάλες!

 
 
 
 
ΤΟΞΟΤΗΣ=  Ήταν μια γιαγιά πάνω στο σκούτερ της και πήγαινε ‘’ τα ζώα μου αργά’’. Της είπα να κάνει πιο γρήγορα, και αυτή μου πάτησε το δάχτυλο του ποδιού!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ=  Δούλευα πολύ αργά πέντε συνεχόμενες μέρες.  Λιποθύμησα από εξάντληση και στέρηση ύπνου!

 
 
 
 
 
 
ΥΔΡΟΧΟΟΣ=  Πήρα τη γοργόνα μου μια βόλτα, αυτή όμως μετά με έσπρωξε σε ένα πηγάδι, και ξαφνικά βρέθηκα στη Νάρνια. 

 
ΙΧΘΕΙΣ=  Ήμουν τόσο συγκεντρωμένος που κουτούλησα σε ένα τοίχο. Ε, μετά έπαθα διάσειση!

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

No comments:

Post a Comment

Numerology