Saturday, March 8, 2014

ΤΑ 12 ΖΩΔΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ



 



ΚΡΙΟΣ:  « Ωχ! Πάλι θα κάτσω όρθιος στο πίνακα! Τι ρουτίνα και αυτή!!»

 
 
 
ΤΑΥΡΟΣ:  «Κύριε, κύριε μπορώ να σας παραδώσω μάθημα? Το ξέρω καλύτερα από εσάς.»

 
 
ΔΙΔΥΜΟΙ: « Παιδιά έχω πάρτι μετά στο σπίτι!»

ΚΑΡΚΙΝΟΣ: « Κάνετε λίγη ησυχία επιτέλους…  Στέλνω μήνυμα στο κινητό!»

 
 
 
 
ΛΕΩΝ: « Πήγα κομμωτήριο! Τα μαλλιά μου δεν είναι φανταστικά?»

ΠΑΡΘΕΝΟΣ : « Τι απερίσκεπτα παιδιά…  Δεν με αφήνουν να συγκεντρωθώ στη παράδοση του μαθήματος!»

 
 
 
 
ΖΥΓΟΣ: « Θα λιώσω στο διάβασμα για τα ωραία μάτια του καθηγητή!»

 
ΣΚΟΡΠΙΟΣ:  « Επειδή μου συμβαίνει κάτι σοβαρό και άκρως απόρρητο, μπορώ να φύγω από το μάθημα?»

 
 
 
 
ΤΟΞΟΤΗΣ: « Κυρία, κυρία…..  Το ρολόι χάλασε! Έπρεπε να είχε τελειώσει το μάθημα εδώ και ώρα!»

 
 
 
ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ: « Έλα ρε φίλε, μην ασχολείσαι με τα προσωπικά μου αντικείμενα!»

 
ΥΔΡΟΧΟΟΣ: « Κοίτα ένα κομήτη εκεί ψηλά!»

 
 
 
ΙΧΘΕΙΣ: « Μην ανησυχείς κολλητούλα μου….  Θα σου δώσω όλες τις απαντήσεις του τεστ!» 

 
                                                                 ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΡΘΡΟΥ:  ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΛΔΑΝΗ

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

No comments:

Post a Comment

Numerology