Wednesday, February 26, 2014

ΠΟΙΟ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΑ ΖΩΔΙΑ?


 

 

 
ΚΡΙΟΣ-   Δεν με νοιάζει.. Ότι να ‘ναι. Αρκεί το κατοικίδιο μου να έχει την ίδια ενέργεια με εμένα.

 

 
 
 
ΤΑΥΡΟΣ-  Μια χελώνα. Πάει με το πάσο της και δεν χρειάζεται συνέχεια φροντίδα. Αρκεί να μην έχουμε ανταγωνισμό στο φαγητό.

 
ΔΙΔΥΜΟΙ-  Έναν παπαγάλο θέλω, που να μιλάει. Χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω? Μα φυσικά πρέπει?

 

ΚΑΡΚΙΝΟΣ-  Οποιοδήποτε ζωάκι, αρκεί να χρειάζεται τη φροντίδα μου.


ΛΕΩΝ-   Ένα μεγάλο, άγριο ζώο, υπό τη προϋπόθεση πως δεν θα με ανταγωνίζεται σε «λάμψη».

 

ΠΑΡΘΕΝΟΣ-  Ένα λεπτό να σκεφτώ. Πρέπει να ξυπνάω στις 7.00 για να το ταΐζω και να το πηγαίνω βόλτες. Έπειτα πρέπει να πηγαίνω στο pet-shop για να αγοράζω τις τροφές του, πράγμα που σημαίνει 3.50 με 4.00 ευρώ ημερησίως.

 

ΖΥΓΟΣ-  Μμμ..καλή ερώτηση. Από τη μία ένας σκύλος  είναι δραστήριος και στοργικός. Από την άλλη, μια γάτα είναι αρκετά ανεξάρτητη και δεν απαιτεί την προσοχή μου συνέχεια. Ωχ…..δεν ξέρω.  Εσείς τι θα κάνατε?  Ήσαστε σίγουροι?

 

ΣΚΟΡΠΙΟΣ-  Μα φυσικά μια γάτα. Μυστικοπαθής, μυστήρια και απρόβλεπτη. Γιατί να μη μου αρέσει?

 

ΤΟΞΟΤΗΣ- Ένα άλογο φυσικά! Ας ελπίσουμε πως θα έχει τις ίδιες αντοχές με μένα.

 


ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ-  Τι?  Για το κατοικίδιο…. θα χρειαστεί να πληρώσω?

 
ΥΔΡΟΧΟΟΣ-  Ένα χάμστερ. Πρώτα απ’ όλα θα  του φτιάξω ένα φοβερό κλουβί με σωλήνες για να μπορεί  να περνάει από μέσα και να κάνει βόλτες, και έναν αισθητήρα ενέργειας-δεν φτιάχνουν τέτοια  πράγματα? Δεν πειράζει, είμαι σίγουρος πως εγώ θα φτιάξω κάτι καλύτερο.

 
 
 
 
 
 
ΙΧΘΕΙΣ- Ψάρια, σε περίπτωση που ξεχάσω να τους βάλω τροφή για κάτι βδομάδες, θα είναι εύκολο να αντικατασταθούν.  Αν το θυμηθώ και αυτό!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

 

No comments:

Post a Comment

Numerology